Humvee club
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Spot the HUMVEE!

Ga naar beneden

Spot the HUMVEE! Empty Spot the HUMVEE!

Bericht  Admin do okt 14, 2010 12:08 pm

Misschien heb je 13 oktober 2010 wel een HUMVEE voorbij zien rijden, beplakt met "Call of duty" stikkers. Het was de bedoeling dat je daar een foto van maakte en naar het e-mail adres blackops@insidegamer.nl. De gene die de mooiste foto maakte won V.I.P. tickets voor de release datum. De HUMVEE's werden bestuurd door admin HMMWV M998 en HMMWV1026.

Dit hield alles in:
2 HUMVEE's reden door heel Nederland (en een stukje Belgie) heen achter elkaar om het spel "Call of duty Black ops" te promoten, maar ze deden meer dan alleen promoten, als je een foto maakte van de HUMVEE's maakte en ze naar het e-mail adres blackops@insidegamer.nl (in België ander e-mail adres) stuurde kon je V.I.P. tickets winnen voor de premiere van het spel, de rit is langs grote steden gegaan zoals Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Antwerpen. De 2 HUMVEE bestuurders hebben het meeste lol gehad in Antwerpen zeggen ze.

De eerste uitspraak over de rit van admin HMMWV M998:
"Het was een geweldige rit. jammer dat ik even pech had langs de rijksweg, maar dat probleem was al snel verholpen! In Amsterdam zaten veel mensen ons zelfs op te wachten! Daar zijn een aantal mensen van geinterviewt. Toch was het het gezelligst in ANTWERPEN! Niet normaal daar, wat die gasten daar allemaal doen, ik kom daar en zie alleen maar buitenlanders zoals Engelsen en Fransen. Later kwam ik er achter dat ergens een feest was dat skikot heette, daar zijn we toen naar toegegaan, heel gezellig met verschillende dj's enz. Wij zette onze HUMVEE's recht voor de ingang, maar nu komt het, er lagen gewoon aan twee kanten bergen sneeuw met een hek er tussen.................................. Wat denk je? er werd gewoon een sneeuwballen gevecht gehouden! Wij hebben het echt gezellig gehad, misschien zie ik je nog wel op de release datum!!!

Check foto('s):


Spot the HUMVEE! Dsc03811

Spot the HUMVEE! Dsc03812

Spot the HUMVEE! Dsc03813

Spot the HUMVEE! Dsc03814



Filmpje ook te zien op http://www.insidegamer.nl/pc/callofdutyblackops/videos/18790/hd
Admin
Admin
[!] ADMINISTRATOR [!]
[!] ADMINISTRATOR [!]

Man Aantal berichten : 22
Karma : 5
Registratiedatum : 03-09-10
Woonplaats : Gorinchem

http://www.humveeclub.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum